1934
Заснування Автотранспортного підприємства №3 (ВАТ «АТП-3») — транспортної контори, що на той час забезпечувала перевезення будівельних матеріалів та виробів на потреби будівництва соціальної сфери (міські школи, дитячі садки та інше).
1941
Став випробувальним періодом для підприємства — влітку транспортну контору «АТП-3» було евакуйовано з м. Києва до Уралу у зв’язку з початком воєнних дій, де вона змогла продовжити свою діяльність у м. Кумбарно.
1943
В листопаді після визволення м. Києва від німецько-фашистських загарбників, контора повертається до рідного міста на вул. Святошинську, 34. На значній території був розташований бокс для автомобілів, будівля складу, приміщення адміністрації, стайня для робочих коней, адже у той час вантаж перевозила не тільки автомобільна техніка.
1946
Поступово транспортний цех розширює свої можливості, з’являються нові автомобілі, серед яких, на той час, досить популярними були моделі — ГАЗ-АА, ЗІС-5, ЯГ-4. У цей період автопарк налічував близько 120 автомобілів різного призначення.
1945-1950
ВАТ «АТП-3» проводить активну роботу з відновлення заводів «Більшовик», «Червоний екскаватор», «Завод ім. Артема». Чималі об’єми перевезень також були виконані під час будівництва сажового заводу в м. Дашава, що у Львівській області, на вугільних шахтах у Ново-Волинську і Коростишеві, на вугільних розрізах в м. Юрківка та м. Олександрія.
Поряд с транспортним обслуговуванням промислового будівництва підприємство постійно залучалося до відновлення та ремонту Житлового фонду м. Києва, а саме до підготовки будівництва нових житлових масивів — Відрадний, Чоколівка, Нивки, Вітряні Гори. В транспортному цеху з’явилися автомобілі марок «Опель», «Студебеккер», «Форд», «Шевроле».
1950-1955
На території «АТП-3» проводиться будівництво окремих корпусів для ремонту і технічного обслуговування рухомого складу. Для підтримки автотранспорту у належному стані на підприємстві було побудовано механічний цех, що працював у 2-3 зміни. Спеціально на замовлення підприємства, такі провідні на той час заводи як «Ленінська кузня», «Станкозавод», «Більшовик» та інші виготовляли переважну кількість деталей і запчастин для рухомого складу.
1955
У 1955 році створено «Головкиївмісьбуд», до складу якого і переходить ВАТ «АТП-3» невдовзі. Керівництво «Київміськбуду» наполегливо створює усі умови для кращої роботи автотранспорту, виділяючи для цього необхідні ресурси.
У цьому ж році були побудовані і оснащені виробничі приміщення для а/к 2,4. Підприємство допомагає у зведенні житлового будинку по вул. Котельникова, 47.
1959-1966
Поповнення парку новими автомобілями «Шкода-706РТ» та «Шкода-706 РТС» чехословацького виробництва в кількості 180 одиниць. На той час вже починають працювати 70 автопоїздів з двовісними причепами вантажопідйомністю 16 тон кожний, що перевозили цеглу, 30-40 з яких щодня працювало на будівництві шляхів Київської області, автопоїзди із завантаженням в зворотному напрямі — на міжміських перевезеннях.
Яскравою сторінкою в історії автопарку стала його участь у будівництві Київської ГЕС та Гідроакомулюючої електростанції. Було одержано нові автомобілі МАЗ-205.
До того ж, щороку підприємство приймає активну участь у вивезенні з колгоспів врожаю зерна та цукрових буряків.
1972
Автопарк транспортного цеху поповнився 51-м автомобілем IFA виробництва НДР.
1975
Рухомий склад налічував 616 автомобілів загальною вантажопідйомністю 3886,6 тон. Станом на 1 січня 1980 року в АТП-3 налічувалося 610 автомобілів, які працювали в «Головкиївміськбуді».
1977
Кількість автотехніки досягає рекорду — 1100 одиниць: з яких — 600 автомобілів та 500 напівпричепів.
1984-1988
Підприємство продовжує співпрацювати із «Київміськбудом», обслуговуючи значну кількість об’єктів будівництва. Структура обслуговування та клієнтура була достатньо широкою. Підприємство налічує понад 30 марок автомобілів — балковози, лісовози, панелевози тощо. Пізніше було створено залізничний під’їзд, що дало змогу зручно та на більш далекі відстані перевозити вантаж.
У квітні 1986 року потужний автомобільний парк підприємства відіграв вирішальну роль у роботах по ліквідації наслідків аварії на атомній електростанції м. Славутич. Не менш вагомий внесок було зроблено у будівництво цього міста.
1990
Початок 90-х років — нова віха діяльності АТП-3. Відходили у минуле звичні порядки і цінності, починався «капіталістичний бум», якого ніхто не чекав. У зв’язку з цим було прийняте рішення перейти до складу «Київміськбуд».
2002
Ознаменувався активним розвитком підприємства ВАТ «АТП-3».
2004
ВАТ «АТП-3» долучається до складу ПАТ «Завод ЗБК ім. Світлани Ковальської». Відтак, підприємство повністю забезпечує свої логістичні потреби, маючи понад 300 одиниць власної техніки.
2006
На території «Автобудкомплекс-К» було встановлено бетонозмішувальний вузол ELBA потужністю 100 куб. м на годину, що дало змогу територіально розширити мережу заводів-постачальників у м. Києві для більш якісного обслуговування клієнтів групи.
2012
Вагомим досягненням стало відкриття першого у Києві фірмового магазину тротуарної плитки. Магазин було відкрито на території підприємства «Автобудкомплекс-К», що знаходиться за адресою вул. Святошинська, 34.
2013
У 2013 р. придбано 20 спеціальних автомобілів на базі Mercedes Actros, а роком раніше — шість вантажівок-самоскидів підвищеної ємності кузова. Створено логістичний напрям — спеціальна служба для координування перевезень вантажу по Україні.
2014
Рухомий склад сучасних вантажних автомобілів, самоскидів і автобетонозмішувачів, об'ємом від 6 до 12 куб. м, забезпечує цілодобову доставку бетону, будівельних сумішей та готових залізобетонних виробів згідно замовлень клієнтів.